Trygg og smidig overgang til nytt system

Vi vet hvor viktig en effektiv overgang til et nytt system er for deg – og det er vår viktigste prioritet. Derfor jobber vi tett med våre pålitelige partnere for å sikre at dataene dine flyttes smidig, gjennom våre avanserte verktøy. Med en skreddersydd onboardingsplan vil du raskt kunne nyte fordelene med ditt nye system, uten bekymringer. Er du klar for å ta skrittet inn i en mer effektiv arbeidshverdag?

Bildet viser en kvinne med langt blondt hår som smilende håndhilser på en mann i et moderne kontorområde med grønne planter. Hun sitter ved et bord med et glass vann foran seg.

Opplæring og kompetanse

Læringsuniverset er din billett til suksess. Du får tilgang til kortfattede, temabaserte og engasjerende kurs, med temaer som er relevante for deg. Ved å følge en skreddersydd læringsplan vil både du og dine ansatte bli kjent med deres nye system på en enkel, effektiv og motiverende måte.

Bildet viser en kvinne med langt mørkt hår som konsentrert jobber foran en dataskjerm på et kontor, mens to andre personer beveger seg i bakgrunnen. Hun har på seg en gul genser.

Vi er her for å hjelpe deg

Vi er alltid der for deg inne i systemet. Alle våre skytjenester har en KI-chat som er tilgjengelig 24 timer i døgnet, slik at du får assistanse og svar på spørsmål når du trenger det. 8 av 10 supporthendvendelser blir nå løst av KI. Mellom kl. 09:00–16:00 kan du også chatte direkte med våre produkteksperter eller din Visma-partner.

Start chat med oss i høyre hjørne.

Bildet viser en smilende mann med briller og skjegg som sitter i en stol og arbeider på en bærbar datamaskin, i et rom med blått mønstret veggpanel og en bordlampe. Han har på seg en lys mønstret skjorte.

Trinn-for-trinn guider

Vi forstår at det kan være utfordrende å lære nye systemer. Derfor tilbyr vi hjelp i sanntid, inne i systemet. Trinn-for-trinn guider vil veilede deg gjennom funksjonene og prosessene, og hjelpe deg med å effektivisere hverdagen din. I tillegg vil du motta varsler om viktige oppdateringer og ny funksjonalitet.

Bildet viser en mann og en kvinne som samarbeider ved en bærbar datamaskin på en arbeidsbenk, hvor kvinnen har på seg en grønn bluse med mønster. De ser begge konsentrert på skjermen, omgitt av et moderne interiør.

Kunnskapssenter

I vårt omfattende kunnskapssenter kan du utforske nyheter, brukertips og fagartikler om alle våre produkter. Her kan du også stille spørsmål til vår KI-chat, som vil hjelpe deg med å finne relevant informasjon på en rask og presis måte. Du kan også velge å prate med en av våre produkteksperter hvis du ikke får svarene du leter etter.

Vi og våre partnere er bare et klikk unna for å besvare spørsmålene dine og hjelpe deg med det du måtte lure på!

Skjermbildet av dashboardet til Kunnskapssenteret. Periode & År er blandt logoene.

Våre verdier

Vi jobber hver dag for å skape enestående kundeopplevelser, og vi har et ønske om å gi deg den aller beste servicen. Vi tror på at god service defineres gjennom kultur og verdier, derfor vil vi møte deg på en måte som gjør at du føler deg sett, forstått og positivt overrasket, i tråd med våre verdier.

Se meg. Forstå meg. Overrask meg.

Bildet viser tre personer med ryggsekker som står på en fjellkant og ser utover et majestetisk fjellandskap med snødekte topper og daler. De er kledd i friluftsklær og står vendt bort fra kameraet.

Bestill Periode & År

- Hva skjer ved bestilling?
Du får en ordrebekreftelse på epost og du får tilgang til systemet i løpet av 1-2 dager.
Bestillers navn vil bli gitt administrator-rettigheter.

- Koster det noe?
Nei, bestilling er 100% uforpliktende og det påløper ingen kostnader før du oppretter klienter og velger pakker i systemet.

Lurer du på noe?

Start en chat med oss i høyre hjørne, så hjelper vi deg!
Mellom kl. 09:00–16:00 kan du kontakte våre produkteksperter eller din Visma-partner. Vår KI-chat er tilgjengelig 24 timer i døgnet og vil hjelpe deg!
8 av 10 supporthendvendelser blir nå løst av KI.

Tusen takk! Din henvendelse har blitt mottatt, og vi vil kontakte deg så fort som mulig!
Oi oi! Her ser det ut til å ha skjedd en feil!
Vennligst prøv å fyll ut, og send skjemaet på nytt!